Låång dag som avslutades på bästa möjliga sätt!

Hej på er!
 
Fick faktiskt en riktigt skön start på dagen idag tillsammans med Johanna, vi tog oss ut på en lugn morgon jogg imorse i mörkret kring sju tiden, en ca 7km lång runda. Efter den har det sedan varit fullt upp,  har jag inte hållt i lektionerr har jag suttit och skrivit på min rapport eller vart på konferens!
 
Men när dagen var slut  viste jag att det skulle bli trevligt, mina träningstjejer Isabelle och Angelica kom över och vi lagade middag tillsammans, pratade och hade det bara allmänt bra! :) att de ändå krävs så lite för så mycket njutning! :) jag gillar att få lite sånna abrott i vardagen det förgyller verkligen och ger energi! :) Tack tjejer!
 
Imorgon blir det att hålla i min sista föreläsning kring de moment jag håller på med i skolan, sen är det upp till eleverna att göra resten av jobbet. 
 
Kram på er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0