Test- Måndag!

Hej på er! :)
 
Ikväll var det dags att testa om träningen sen förra hösten gett några resultat. Förra året vid den här tiden gjorde vi snabbhets och hopp tester, flygande 30m där vi ska springa max fart i 30m och innan dessa 30m ska vi hinna få upp vår max hastighet (därav namnet flygande, annars kallas det stående start), stående längdhopp och med femsteg, var det hopp vi testades i. 
 
Så hur blev resultaten jämfört med förra året?! 
Jag gjorde en bättre serie av de fyra lopp vi sprang och gjorde även en bättre bästa tid på flygande 30m MEN på hoppen då? 
ja hoppen ska väl erkännas inte riktigt är min starkaste gren och eftersom att när jag senast gjorde dessa hopp var för ett år sedan och det är mkt teknik inblandat blev det ingen specifik förbättring där.
Men dessa tester kommer att göras under vintern igen (ränkar jag med Janne). 
 
Bjuder på lite bilder från gårdagens dunkla källarträning
 
Imorgon har de utvecklingssamtal på skolan jag praktiserar = Moi ledig! ska faktiskt vara duktig och börja skriva på rapporten som hör till praktiken men tänkte även hinna fara och storhandla! :) Någonting som jag sjukt nog tycker är roligt. Bara strosa runt i butiken och njuta och sedan kunna baka och laga god mat!
 
Kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0