Den lilla nickningen

Hejhej!

Kom precis hem från en promenad kring sjön, ren njutning att bara få gå i lugn och ro! Tänkte på en sak där jag traskade, man möter ju oftast massor av olika människor när man är ute i spåret och springer eller går. Och ni vet den där lilla nickningen och leendet som man kan ge personerna man möter, den är verkligen underskattad!:-) jag vet inte med er men jag blir alltid så glad när man möter de där människorna som bara för någon sekund visar att, "hej trevligt att du också är ute idag" Så jag vill bara säga det MER av den lilla nickningen till värden, den är allt för underskattad!:-)









Ha en grym dag!
kraam


Kommentarer
Maria

Åh, du har så rätt! Blir alltid så glad av det där, och samma sak när en bil stannar åt en vid ett övergångsställe - då ler jag alltid mitt största leende åt föraren :) Alltid smittar man av sig på nån!
(och det är du rätt bra på själv tjejen!)
Kram

2012-11-17 @ 18:47:54
URL: http://www.beneath.blogg.se
Angelica

Håller helt med! Gör alltid så jag med!:)

2012-11-18 @ 14:32:25
URL: http://livefortraining.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0