Eftermiddagsträning och middagslagning med friidrotttsbrudarna!

Go´kväll! :)
 
Efter en otroligt regning vecka kom äntligen solen fram när vi skulle ut och springa i eftermiddags! :) Dagens träning var tärningsintervaller som idag resulterade i intervallerna 600m-400m-300m-600m-400m, vilket totalt blev 2300m. Vilket precis var dagens mål, att nå upp till 2300m. Vi startade med 20min lugn jogg ca. 4km, initervallerna och sedan 10min nedjogg hem till lägenheten.
 
Efter att ha duchat och frächat upp oss lite möttes jag och Angelica på affären för att handla lite inför middagen. Det är så skönt att ibland även få träffas utanför träningshallen och bara mysa. Ikväll lagade vi en vegetarisk lasagn (en av mina favvoritlasagner) där grunderna är auborgin, keso och pesto.
 
 
Till efterätt hade Isabelle tagit med sig massvis med olika frukter bland annat, banan, mango, scharonfrukt och kiwi. Hon hackade frukterna och bredde ut dem i en ugnfrom tillsammans med hallon som jag hade i frysen och rev över vitchoklad (200grader, 15min) Det blev såå gott,  vi serverade den varma frukten tillsammans med en klick naturell turkiskyoughurt blandat med vaniljpulver! :)
 
 
 
Nu är jag redo för en ny vecka som bland annat kommer innehålla tenta skrivande och ny kurs, min sista kurs! ;)
Hoppas ni haft en bra kväll!
 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0