Fullspäckad onsdag!

hej på er!
 
Idag började jag dagen med en löprunda runt sjön, hade nästan glömt bor hur sköna det där morgonturerna faktiskt är. Det var bara någon minusgrad ute och lite snö på backen så det var perfekta förhållanden, det belv en tur på 9km i lagom morgonfart ca. 5min/km vilket innebar 44min sprungna. Efter löprundan blev det en rejäl frukost med blandannat naturell youghurt och hallon, qinoa bröd och ägg!
 
kl. 10 var det raka spåret till skolan och intro på den nya kursen jag ska läsa nu ämnesdidaktig där vi även nästa vecka skall ge oss ut på praktik i fem veckor! Det blev faktiskt en riktigt intressant dag, där vi dessutom redan idag fick uppgifter som skall redovisas imorgon. Så det var ganska skönt att jag sprang på morgonen idag! Ikväll efter middagen tänkte jag gå på Yoga, det är faktiskt en himla avkoppplande och skön träningsform som jag tror är ett väldigt bra komplement mot min annars väldigt högintensiva träning och även vardag. Men nu ska jag kila in till köket och börja med middagen, det blir en retrogryta med fläskfile idag som jag hittade receptet på i senaste numret av cooptidningen http://www.coop.se/Recept--mat/Recept/f/flaeskfilegryta/ kika in den vettja! lite lyxigare vardags mat!
 
Kram!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0