Nu har det äntligen startat på riktigt!

Hej på er!
 
Vaknade tidigt imorse vid 6 tiden, så det vara lika bra att kliva upp då och göra frukost! Idag blev det en havregrynsgröt toppat med min favorit, blåbär och en skiva fullkornsbröd med ägg och kalkon! skulle upp och möta isabelle för en tur i löpspåret kl. 7. Lugn morgonjogg med syfte att återhämta oss från veckans två första ganska hårda pass.
 
 
Gårdagens pass:
 
- 4 x 60m Mångsteg
- 4 x 60m Enbenshopp
- 4 x 10st vristhopp

- 10 x 150m löpning med 2min vila emellan loppen (här skulle vi ligga precis under mjölksyragränsen, ca. 85-90% av max hastighet)

 
Har förresten precis haft min första lektion nu på praktiken och måste säga att, ja det gick bra! i ärlighetensnamn sov jag faktiskt lite dåligt inatt och grubblade på vad jag egentligen skulle säga på introduktionen av det nya ämnet för eleverna. Men när jag väl stog där kändes det riktigt bra! :) Så nu har jag äntligen starat upp den klass som jag ska ha hand om under den här praktiken på riktigt!
 
Nu ska jag sätta mig och planera lite inför lektionerna nästa vecka med samma tema men för 3:or.
 
Kraam!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0