Sovmorgon





Sovmorgon idag, så himla skönt!:-) har suttit med lektionsplanering hela veckan men igår blev den "klar" om man någonsin kan säga det. Perfektionisten i mig säger ifrån! :-P Min lärare ska nämligen komma och studera mig nästa vecka så det gäller att göra bra ifrån sig!:-)

Nu ska jag strax bege mig till dagens första lektion sen ska jag ner en snabbis på stan och köpa ett par byxor till syrran som hon beställt och måste även fixa min cykel idag som har dragit på sig en pyspunka! så jag tar mig till träningen, dryygt men samtidigt är jag beroende av min cykel så det är väl bara att ta tag i det!:-)

ha en fin dag!
kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0