Backträning och veckeplanering!

 
Hade verkligen en toppen dag igår!
Det var mycket människor i faretn på stan vilket innebär att vi hade fullt upp inne i butiken igår, riktigt roligt!
lördagen avslutades med ett backpass och inflyttningfest hos Carin i min klass med riktigt trevliga människor och många goda skratt. Hon bjöd på allt från snittar till bruchetta och massa annat smått och gott och till de en riktigt farlig bål! :P Vi surrade, körede pop quiz (stolt 2a efter 4 andra lag! :), dansade och sen gick vi ut och skakadde våra rumpor ännu mer på cover club!
 
Gårdagens back pass var riktigt svidiggt!, vi tog oss total 30 gånger upp för backan, 10 löpningar och 20gånger upp med olika sorters hopp. Hoppen bestod av grodhopp, enbenshopp, indianhopp, hopp sidlänges och mångsteg. Kan säga att torsdagens hopppass på platt underlag gjorde sig väl påmind! ;)
 
 
 
På söndagar brukar jag alltid försöka göra en veckomatsedel för veckans middagar och handla så att allt finns hemma när jag sen står där och är hungrig och trött efter träningen och skolan! Jag tycker det är så himla skönt och enkelt att göra så, det underlättar vardaden!
 
Så här ser veckans matsedel ut:
Mån: Köttfärslimpa med bacon och tomater
Tis: Fisk i ugn med tomatpestotäcke (egen gjord)
Ons: Libanesisk kyckling
Tors: Blodpudding (för järnets skull)
 
På måndag börjar en ny kurs, statistik, vi får se hur det är! Sen kommer även min älskade syster på besök! :) och som hon är efterlängtad! det ska bli så roligt att få träffa henne, hon ska kurs här i Umeå och passar på att häla på!
 
Ha nu en skön söndag och vila ut er ordentligt!
Kram!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0