Fastfängslad i min egen lägenhet!

 
Yes... ni hörde rätt, idag bestämda jag mig för att fängsla fast mig själ i lägenheten vid datorn och hemtentan. Det fanns helt enkelt ingen återvändo idag, skulle det bara göras.
Började kl.07.00 imorse och var klar kl. 18.30 (jag tillät mig några faktiskt några pauser där emellan, man kan jue inte vara allt för hård mot sig själv! ;) Är faktiskt riktigt nöjd, efter dagens kämpande återstår nu endast tre stackars frågor kvar, jääkligt skönt faktiskt!
 
 
Det serverades faktiskt riktigt god mat på mitt fängelse, en mangokycklinggryta med ris. Det fick avsluta mitt pluggande för idag. Blev tillslut utsläppt efter att ha suttit inne hela dagen, ut i löpspåret! Kändes lite segt att veckla ut benen till en början men sen tog benen fart! :) det blev 1,1mil gjorda och fasen vad skönt det var. Det var riktigt roligt att se att så många vara ute i mörkret vissa med pannlampor på huvudet andra med reflexvästarna på kring nyddalasjön!
 
Några av de låtar som fick pumpa i mina öron medan jag sprang var:
Swedish House Mafia – Don't You Worry Child (Radio Edit) [feat. John Martin]
David Guetta – She Wolf (Falling to Pieces) [feat. Sia]
Emeli Sandé – Heaven
Far East Movement – Turn Up The Love
 
 
Ne nu ska jag skynda mig till soffan och tv.n för det är sesongs premiär av min favvo serie!!!
Grey´s antomy så det får jag inte missa, till det blir det ett äpple med lite kanel och keso till kvälsfika! :)
 
Ha en fin kväll kraam!
 
 


Kommentarer
Maria

Men vad du är duktig! Heja Ankan! ;)

Svar: Tack vännen! :) vad gullig du är!
AnnaKarin Barcheus

2012-10-04 @ 17:26:33
URL: http://www.beneath.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0