Förmiddagspass i backe

Det blev en tidig morgon idag, vi började skolan kl.8.00 och det var upp till bevis. Hade jag klarat några av det statestikuppgifter vi fick igår?!... Jag kände mig som taggad näe jag kom in i lektionesalen,  hade jag klarat det! :)
Efter lektionen var slut kl. 10 kunde en nöjd tjej kliva ut ur föreläsningssalen! Så himla skönt 2/3 rätt. Tycker jag är godkänt! Efter att ha kommit hem från skolan bar det iväg ut till gammlia för att avverka ännu ett backpass. Idag fick jag tyvär göra det själv eftersom att Angelica hade dragit på sig en förkylning stackarn. Så idag var det jag mot backen!
 
 
Jag tog mig totalt 25gånger upp för backen!

5 gånger sprint uppför backen med gångvila emellan

5 gånger Mångsteg

5 gånger Enbenshopp (en omgång = 20+20 hopp på vardera ben)

5 gångerIndianhopp

5 gånger sprint uppför backen.

(Gång vila mellan övningarrna och 3min mellan det olika övningarna!)

Nu måste jag göra mig i ordning och packa väskan, för snart går tåget upp mot Boden!

Kram!

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0