Fredag morgon!

Idag har jag varken någon skola eller jobb så har bestämt mig för att bara njuta av den ledigheten tillsammans med mamma!

Vaknade upp som vanligt lite tidigare än alla andra. Så smög in till köket och sitter nu och avnjuter en havregrynsgröt toppad med blåbär och ett kikärtsbröd från gårdagens bakning med rökt kyckling och ost! (receptet på brödet finns längre ned på sidan!)






Efter frukosten ska jag ta mig an ett intervallpass i form av fartlek. Här springer jag 1-2min intervaller och vilar hälften av den tiden med långsam jogg. Totaltid på intervsllerna blir 20min.Det här är en väldigt bra och effektivt sätt att förbättra sin konditionen på som jag verkligen kan rekomendera. Det är även enkelt att forma till ett pass som funkar just för dig genom att ändra på tiderna osv.

Efter träningen blir det att ta bussen ned till stan med mamma. Vi har båda varit sugna på en ny jacka, en slags tunnare dunjacka. Jag tänkte sedan att jag ska ta med henne till Iksu spa för att riktigt få koppla av!:-)

ha en fin dag!
kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0