God morgon Stockholm!

Som vanligt är jag vaken först av alla! vet inte riktigt vad det säger om mig, men jag är helt enkelt väligt morgon pigg!;-) Så nu ligger jag på hotellrumet och väntar på att de andra ska vakna!

Vi hade en fantastiskt härlig dag igår, Stockholm bjöd på vackert höstvädret och tjejerna på ett mycket trevligt sällskap! Vi sprang ut och in i ett antal provhytter och affärer och så alla hann verkligen hitta någonting som de tyckte om!:-)
Efter en hel dag på stan gick vi till hotellet för att piffa till oss lite för att senare gå ut och äta middag tillsammans. Jag måste bara rekomendera resturangen vi var på igår kväll den heter Cloud nine, resturang & cocktail. Ett fantastiskt härligt ställe med supergod och vällagad mat och dessutom en mycket trevlig personal som levererade hela kvällen!
Efter en härlig dag och middag som dröjde sig ända fram till midnatt var det trötta tjejer som fick krypa ned i sängen!




Nu ringer väckarklockan, så det är snart dags att kila ned till resturangen för att avnjuta en härlig frukost!:-) Frukosten är ju lätt det bästa målet på dagen!

ha en fin söndag!
kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0