Jaktprov och skogsvandring

Idag var det uppstigning kl.04.30 hemma hos mamma och pappa, ingen avkoppling här inte!;-) Pappa är jaktprovsdomare, han dömmer alltså hur skickliga hundarna är på att jaga och idag tyckte pappa att jag skulle haka på när jag ändå var hemma och hälsade på! Jag älskar i och för sig att vara ute i skog och mark och sen fick jag ju dessutom kvalitetstid med pappa!;-) så varför inte! Vi mötte upp han som vi skulle dömma hunden på kl. 06.30 och och kl. 13.00 var vi klara. Och som vi har vandrat idag genom träsk, skogsterräng och myrmark det blev drygt 1,5mil! Så det är helt enkelt inte bara hunden som dömdes idag som kommer sova gott inatt!


Kommentarer
Angelica

Coolt jobb!! :D:D

2012-10-22 @ 20:34:08
URL: http://livefortraining.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0