Fredag!

Go kväll!
 
Kanske inte allt förvånande att jag än en dag lyckats ha ett fullspäckat schema, jag är alldelens för bra på de! Morgonen startade på Iksu med spinning 40min och Core control, en väldigt skön start på dagen faktisk. Efter frukosten blev det sedan att skriva på rapporten till praktiken för att sedan åka till jobbet mellan 12-19 för att jobba tillsammans med Lovisa. 
 
Efter att jag nästan blåst av cykeln (bokstavligen talat) på väg hem, möttes jag av det här:
 
 
Isac höll på att baka pasta till middag idag med vår nya pastamaskin som han införskaffade förra helgen! Den skulle komma att serveras med någon god pastasås han hade tagit fram! Det blev faktiskt ett fantastiskt resultat, riktig fredagas lyx! :) tack Isac!
 
En tidig morgon väntar imorgon, Isac har beachvolleyboll tunering på Iksu, så då måste jag ju vara på plats och hejja och skrika lite på dem! ;) senare ska jag möta upp Tina på stan för mycket surr och så lite som möjligt gjort! En härlig Lördag med andra ord!
 
Hoppas att ni får en fin kväll!
Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0