Kvälls träning och fin besök!

Hej på er! :)
 
Har kommit hem för en stund sedan, hunnit äta middag idag tillsammans med Isac för ovanlighetens skull, vi brukar nämligen vara bra på att gå om varandra! :) och jag har dessutom hunnit ta en lång varm dusch som var mycket välbehövlig! :)
 
Träningen idag bestod av:

90 graders spänst hopp med skivstång (40kg på stången 3 x 5st)
Vristhopp 4 x 10hopp
Mångsteg 2 x 60m.
Utfallssteg med stång på raka armar 2 x 40m

12 x 150m (2min vila mellan loppen ca. 85% av ax fart)
 
Det kändes faktiskt riktigt bra idag lite sliten sen all sprint träning på sistone så det var skön att få springa ut lite av de idag på lite längre lopp!
 
Men nu ska jag gå och ta hand om mitt fin besök som kommer att vara hära och hälsa på ända tills på söndag!
 
 
 
Trevlig kväll på er!
 
Kram!


Kommentarer
Berit Barchéus

Vad gullig!!! Ser jättesnäll ut.
Kram mamma

2012-11-27 @ 21:40:16
Berit Barchéus

Förresten, vem äger den?

Svar: Det är Maria som jag jobbar med mamma som äger currie som hon heter! :)
AnnaKarin Barcheus

2012-11-27 @ 21:42:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0