Mellanmåls tips!

Heej!
Idag har jag och Isac vart och storhandlat och ja, det slutar som vanligt med att vi knappt får med oss allting hem!:-) Men nu är kylen, frysen och skafferiet fyllt.

Har äntligen startat upp med mitt rapportskrivande idag också, det känns alltid skönt att få en start för då rullar det oftas på bra efter de! Nu är det strax dags för träning för min del så tänkte bjuda er på en härlig mellanmålssmothie som jag tycker är perfekt innan träningen!



2personer
1 avokado
250g kvarg
2,5dl mjölk
2dl hallon
1msk flytande honung

Mixa allting och toppa med pumpakärnor eller andra frön och torkade tranbär!

kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0