En fantastisk känsla!

Hej på er!
 
Har precis kommit hem från att ha skrivit min sista tenta på min 4,5åriga utbildning som  idrotts-och psykologilärare!! Vilken känsla såå himla sköönt! jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! Nu har jag bara min sista praktik kvar fram till och med januari, sen ska det firas på riktigt! ;) För jag har inite riktigt nått mållinjen än, men jag kan se den skymta så det är inte länge kvar nu!
 
Nu ska jag byta om och gå till Iksu och använda den här energin för att göra ett grymt pass! Det blir benstyrka med fortsättning på pågående programm. 4x3 repitioner:
  • Frivändningar
  • Step up på hög låda
  • Höft böjardrag
  • Raka marklyft
  • Rulla stång
  • Belly back
Senare i eftermiddag ska jag på en föreläsning om kost och kosttillskott på Iksu med duktiga Ewa-Carin Sehlstedt. Det ska bli intressant att höra hennes åsikter kring just kosttillskott eftersom att jag vet att hon har en väldigt delad syn angående just det ämnet. Hon är varken helt motståndare och heller inte helt för. Får berätta lite mer sen efter föreläsningen!
 
Så som vanligt har jag ett fullproppat schema! :P alldelens för likt mig!
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0