Investerat i min hälsa!

Hallå där!
 
Ja, det går att konstatera att det där med att laga punka på cykeln inte riktigt var min grej idag!. däcket hade torkat och spruckit och verktygen gick av! haha jag hade ultimat otur alltså! Så valde istället ta cykeln till någon som faktiskt är proffs på området och dessutom investera i vinterdäck den här vintern (förra vintern cyklade jag utan). Så nu var det dags att investera i min "hälsa" och förebygga en sladd. Tog min cykel till ett ställe som heter bulleribock på Berghem! Och han skulle fixa allt, suuper skönt!. 
 
Så en glad tjej tog sig med en lånad cykel till träningen (tusen tack Kajsa!), idag var det faktiskt sista träningen för denna veckan! I helgen är det inplanerad och välbehövlig vila. Vi har kört på nu med det här programmet i 1 månad vilket innebär 3 dagars vila och sen kör vi igång med nytt schema nästa vecka! :) Fick förresten tillbaka min statestiktenta idag och................. Jag KLARADE DEN!!!!! YEEEIII Nu kan jag säga att jag klarat alla tentor under heeela jäkla utbildningen! :) fasen vad gött! Så nu ska det njutas i helgen! imorgon blir det bland annat lite bakning och annat trevligt sen ska jag träffa Johanna på kvällen för lite mddags trevligheter! :)
 
 
 
 
Kraam!


Kommentarer
Berit Barchéus

Bra jobbat gumman, du har gjort en toppenprestation. Vad bra att du skaffar vinterdäck på cykeln också, välbehövligt.
Kram mamma

2012-11-16 @ 07:20:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0