Konsten att ta tillfället i akt och inte göra allting på en gång!

Hej på er!
 
Det är så typiskt mig att vilja göra allting på en gång, det ska vara perfekt och inget får gå snett. Vilket även blir fallet när jag ska planera lektioner. Phuuu... men idag slutade jag lite tidigare halv 3 så istället för att sätta mig som en tok hemma och fortsätta med planeringen jag har hållt på med heeela dagen tar jag en nu en PAUS! tar en kaffe och bara hänger ett tag! tror att det är viktigt att göra det! ;)
 
Samlar mina krafter och tankar för att sen gå till träningen och idag lyfta lite skrot!
 
 
Kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0