Kryp i kroppen!

Hej på er!
 
Det här med träningsledighet är ju skönt MEN......
Det har börjar krypa i kroppen på mig och jag känner inte riktigt att jag kan sitta still,  så i eftermiddag
är det dags att skaka lite rumpa på Iksu med Sh´bam! 
Det ska faktiskt bli riktigt roligt att få dansa av sig lite och sh´bam är ett så lättsamt och roligt pass
som man inte behöva känna att man måste ha varit på flera gånger innan det känns bra att köra passet, anser jag, utan det här passet tar faktiskt "bara" upp dansglädjen! Härligt! ;)
 
 
Nu ska jag äntligen gå och hämta tillbaka min kära cykel från verkstaden! :) den har vart saknad! Men nu är den uppfrächad med nytt hjul, slang och dessutom vinter däck så risken för en olycka i vinter i alla fall minskar lite grann! ;) men man vet aldrig med mig på cykeln och är det verkligen vettigt att cykla hela vintern!? Aaaa det återstår väl att se! :)
 
Hoppas ni får en bra söndag!
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0