Lyssna på kroppen

Hejj!
 
Igår hade jag en sån där dag då både kroppen och huvudet inte alls var med och jag kände dessutom inte alls för att träna, kroppen sa bara stopp! Så jag valde att lyssna på min kropp och skippa gårdagen pass och istället pröva någonting helt nytt idag istället, Cardio training. Ett pass som de har på Iksu sport, de själva förklarar passet som:

"Ett intensivt stationsträningspass i intervallform. Övningarna bygger på funktionellträning med både styrke och konditionsmoment utförda under hög intensitet. Passen har stor formbarhet och passar alla, oavsett tidigare träningserfarenhet"

Det var faktiskt riktigt roligt, svettigt och jobbigt, där styrkan bygger på utthållighet i kombination med rena konditionsstationer där hjärtat även får sig en omgång. Vilan igår hade i allafall gjort sitt och dagens pass gick riktigt bra! Hade dessutom med mig en gammal friidrottskompis Louise vid min sida vilket även  gjorde saken ännu bättre!:) Efter träningen vid kl.13 hade jag bestämt med Kajsa att möta upp henne för gemensam lunch på Iksu, det var alldelens för länge sedan, så vi hade en del att babbla om! det belv en nästan 2timmars lunch med god mat och och trevligt sällskap!det

Nu blir det att laga middag! Idag ska det bjudas på Het thai-soppa med kyckling!

Kram

 



Kommentarer
Ida-Maria

Skönt!

2012-11-03 @ 21:34:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0