Med lite variation kommer man långt!

Hej på er!
I ärlighetensnamn tycker jag inte alls om enformighet! och det gäller framförallt i träningen men i övrigt också, jag tycker inte om att hamna i gammla spår och bara "göra" vecka ut och vecka in. Förändring är mycket roligare! :)
 
Så idag var det dags, efter några veckor i samma backe var det dags att byta backe att springa och hoppa i. Så ikväll for jag, Janne(vår tränare) och bella till en backe på strandpromenaden nere vid älven. Det miljöomytet gav mig faktiskt lite ny energi! även om det var samma löpningar och samma hopp som vi tränat nu i några veckor så blev det ändå annorlunda! :) Det blev helt enkelt lättare att köra fullt ut, dock vet jag inte om det beror på att jag suttit inne med plugget hela dagen eller miljöombytet men hur som helst, roligt hade jag och det är någonting som jag lägger väldigt stort värde i! ;) lite skratt under träningen gör bara gott!
 
 
Så det är mitt träningstips idag, om du känner att du hamnat i gammgla spår och att det känns lite trist att faktiskt göra det där träningarna, för det kan faktiskt göra de ibland. Kolla runt lite, hitta lite nya övningar, byt plats du springer på eller varför inte pröva göra någonting du aldrig gjort förr!
 
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0