Pers och pyssel!

Hej på er!
 
Idag har det sista förberedelserna inför tentan gjorts, för imorgon smäller det, kanske är det sista gången jag sitter i östra paviljongen och skriver en tenta!! :) Men så här dagen innan har jag som ändå funnit ett lugn och det känns väldigt skönt. Mitt i allt pluggande idag fick jag en kreativ uppenbarelse, konstigt. Men hur som, jag har velat ha något slags ljusarrangemang i hallen, jag har letat och letat men inte hittat några ljushållare för väggdekoration. Så idag slog det mig, jag har en tavellist som jag inte använder och färg kvar sen jag målade mitt skrivbord i sommras. Så vid lunch målade jag om min tavellist i mörkbrunt/ svart. Innan jag senare cyklade till träningen så svängde jag förbi på Village (en av mina favorit inredningsaffärer) och köpte ljuslyktor, lite grönt till dekoration och även ett hjärta som är flätat i kvistar! Och jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet!
 
 
För ca. två veckor sedan bestämde jag mig för att klara av göra 5x3 chins innan jul, idag klarade jag av att köra 4x3!! Så nöjd, jag har aldrig kunnat göra riktiga chins förrut och att nu märka att jag ser resultat av träningen och att jag faktiskt kan, känns riktigt skönt! Har dessutom bara hunnit med att köra ett pass med chins/ vecka nu men denna vecka kommer det att bli ökning till två gånger i veckan. I dagens pass ingick även sprint i form av motståndslöpning, starter, och frekvenslöpning över små häckar, dips (pers även där, 15st, 12st, 10st i tre serier) samt en styrke övning som kallas bonden med fokus på mage och rygg.  
 
Nu blir det snart att hoppa i sängen för att vara "fit for fight" imorgon!
Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0