Vilken helg

hej på er!

Har verkligen haft en fullspäckad helg, det känns som om jag knappt hunnit andas ut. Jobb Hela fredagen på rabalder följt av afterwork med Maria som inte helt oväntat gjorde att kvällen bara sprang iväg! :-) hade en toppen kväll! Även gårdagen tillbringade jag på Rabalder, och igårkväll kände jag mig helt slut så det blev bara att laga middag tillsammans med älsklingen och sen bara mysa ned oss i soffan! :-)

Veckan har resulterat i att tvättmaskinerna idag gått varv här i huset och ett försök att samla sig inför veckan! :-P
Nu blir det lunch med rotfruktsrisotto med kyckling från gårdagens middag och sen sedan träning kl.13 på hallen!:-) men först ska jag kila ned på stan en sväng och fixa lite inför första advent!:-)

ta hand om er!
kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0