Fredags mys när den är som bäst!

 
Vilken dag det har varit! :) Dagen började med frukostmöte på Rabalder med tjejerna där och som vanligt bjuds det på en hel del skratt i deras sällskap. Det blev planering kring bl.a. Fashionweek och vi fick även träffa den nya tjejen som har börjat jobba hos oss, Mathilda! mkt trevlig tjej! :)
 Efter lunch ringde syrran, då var hon klar med sin utbildning och vi skulle ut på stan och hitta henne lite nya outfits!så jag fick agera personalshoper, vilket jag gjorde med nöje! Det var tydligen länge sedan som syrran verkligen unnade sig något, kan tänka mig det med tanke på att hon har en lite 1,8 årigt busfrö hemma som mamma bara vill ge det bästa! :) Men idag var det Ida-Marias dag och som hon shoppade! Riktigt roligt! :) Allt från toppar, nya cheepmonday jeans till nya underkläder! Vi hann dessutom med en present till lill-mamsen som fyller år om ca. en vecka! :)
 
 
 
 
Efter all shopping så tog vi oss hem och gjorde oss en smothie tog på oss träningkläderna och begav oss till Iksu för att köra Bodypump. Jag kan ju säga att det var ett tag sedan jag körde det och det känns. Jag vet inte om ni har känt känslan av att inte kunna schamponera håret för att armarna känns som blyklumpar! :P Ungefär så känns det nu kan jag säga! :) Men det var roligt! När vi kom hem gjorde vi en klassiker i Barcheus familjen en fredag kväll, hemlagad pizza! Mmmm.... Mycket gott efter en mycket händelserik och rolig dag! :)
 
 
Nu ska vi mysa ned oss i soffan och kika lite film, "Taken". Tydligen har alla utom jag sett den och pratar om den, så det är väl dags att även jag ser den! Den är vist lite läskig så det är tur att jag har storasyster vid min sidan men jag vet inte hur mycket det kommer till att hjälpa! :P hon är lättskrämd som en mus!
 
Ha en fin kväll!
Kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0