När många bollar i luften förvandlas till bowlingklot!

 
 
Ibland måste man välja, jag har haft alldelens för mkt på schemat det senaste månaderna. Dubbla jobb, skola och träning och det blir svårt att hinna med mer än just.... det...speciellt när man vill kunna göra allting man antar sig helhjärtat. MEN jag har faktiskt tagit ett mycket bra beslut för mig själv den här månaden, jag har sagt upp mig från gymmet jag jobbat extra på i snart 1,5år, Sensia24. Det känns lite tråkigt men samtidigt riktigt skönt. Det finns någonstan en gräns på allt man ska och vill hinna med!
 
Att tänka på:
Du lever bara en gång, ta vara på den tiden och gör det bästa av den för det är du värd!
 
NattiNatti på er!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0