Söndagsfix och träning!

Härlig söndag!
Jag har verkligen fått en perfekt start på den här söndagen! Efter att ha följt med mamma till tåget vid niotiden imorse för att vinka av henne, mötte jag upp isabelle för att fara ut i löpspåret. Det kune inite vara mer perfekt väder -3 och strålande solsken. Idag var det dags att pröva det berömda tärningslöpningarna och det var faktiskt riktigt roligt! Jag och Isabelle avslutade dock med att slå varsina femmor det sista vi gjorde! :P
 
 
Uppvärmning: jogg 20min + stretch.
Intervallerna: Vi hade med oss en tärning som bestämde åt oss hur långt vi skulle springa och vila. Den totala sträckan skulle bli 2000m (som blev 2200m efter de sista två femmorna). En etta på tärningen innebär 100m en tvåa 200m osv, vilar 100m, 30sek vila, 200m, 1min vila, alltså hältfen av siffran vi slagit.
Nedvarvning: 10min jobb + stretch.
 
Efter träningen blev det lunch i form av en omelett med tonfisk, potatis och tomater tillsammans med en färsk sallad. Så nu ska jag sätta mig och plugga lite och sen blir det att åka till Isacs mamma och pappa för att äta middag med dem ikväll!
 
Kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0