Trött....

Riktigt seg dag idag!
 
Har vart i skolan hela dagen idag och haft bland det sista lektionerna innan nästa veckas tenta. Huvudet känns sjukt tungt, det måste kommit in mkt fakta där idag, hoppas i allafall det! :)
fick faktiskt en liten paus mitt på dagen vid 11 och for till Iksu för att träna pilates, det är så skönt att få koppla bort skolan för ett tag under lunchen! Nu har jag och Isac ätit middag, och jag ska snart ut på ett litet distans pass. Fast idag tänker jag faktiskt inte springa ute utan går in på löpbandet på iksu och springer istället. 40min lugn distans blir det! :)
 
Efter träningen ska jag ta en lång dusch, tända lite ljus och sen krypa ned i soffan tillsammans med Isac för lite filmmys. Det behöver jag verkligen idag!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0