Det sitter inte i kläderna MEN det gör dig bekväm

Jag tror att det är många med mig som kan skriva under på att det är förbaskat roligt att få ha på sig kläder som du känner dig bekväm och snygg i!
eller hur?...... ;)
 
Och detta gäller även ens träningkläder, jag har varit på jakt efter en bra hemsida som kan leverera rätt kläder till rätt pris. Efter en ungefär veckas research på diverse hemsidorsidor har jag kommit fram till att det är http://www.sportamore.se/ som lätt har det bästa priserna och det bredaste utbudet enligt min åsikt. Så i tisdags beställde jag en ny löparjacka som även kunde bli en väst, 699kr , tre sporttpepar (ta 3 betala för 2) och ett nike träningslinne och kläderna kom IGÅR!!! super fina och leveransen tog bara två stackars dagar. Tyvär var träningslinnet lite för stort men sportamore har gratis frakt tillbak så det var bara att sätta den på lådan!
 
Så här såg kläderna ut:
 
 
 
Prövade springa i jackan idag och SOM jag trivdes super skön och den andades väldigt bra!
Ne nu är det dags för ett break från dagens Artikelläsande, har suttit och disikerat två engelska artiklar som inte innehöll speciellt mkt matnyttigt. Så nu blir det att ta det lugnt en stund och sen bär det av till jobbet på Sensia24 där jag jobbar till 19.30 ikväll!
 
Simma lungt! ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0