Mys kväll! :-)

Efter en hel dags jobb på klädbutiken Rabalder som jag jobbar lite extra på blev jag hembjuden till Tina för lite middagsmys! :-) det blev den "svenska" husmansrätten tacos!:-)
Säga vad man vill om tacos men det är ju rackarns gott! vi pratade just om mat och träning jag och Tina hennes syster jobbar inom rawdood branchen så hon hade fått en massa inspirerande recept av henne som jag bara måste prova på!:-) det kommer komma mer om det!:-)
Tina har dessutom bestämt sig för att börja gymma, så kvällen till ära fick jag även vara med och ge henne lite bra alround övningar som är bra att starta upp med!:-)

Ne imorgon blir det gym på morgonen och sedan sätta huvudet i skolboken, metod semenarium here I come!!;-)


Natti!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0