Plötsligt händer det! :)

Nu har jag bestämt mig, det är dags att jag börjar blogga! :)
varför sitta inne med allt man kan dela med sig av till andra och dessutom få byta erfarenheter med?!
Min sida är inte så piffig ännu och jag vet inte riktigt hur jag skall gå tillväga för att få den som jag vill ha den :/ men
jag tänker att det kommer, jag får helt enkelt jobba lite på det :P
Men nu, är det bara till att hoppa i säng,tidig morgon i skolan, har handledning för min projektplan, spännande men samtigt sjukt nervit att se vad han tycker om den! sen drar uppbyggnadträningen igång på RIKTIGT imorgon, då bär det iväg till friidrottshallen för att köra den årliga cirkelträningen! :)
 
NattiNatti


Kommentarer
Anonym

Hejja A-K det kommer att gå som en dans ;:-))
"gammelgrannen!"

2012-09-25 @ 12:18:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

myhomerun.blogg.se

En förkärlek för träning och matlagning!

RSS 2.0